♥ Listfreak

Namn: Alex
Född i: Sverige
Utmärkande drag: Ovanlig ansiktsform. Och glasögon då, när de väl är på.
Sällskapsspel du gillar att spela: Vem vill bli miljonär! :) Och ölspel.
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Strand
Vad använder du för parfym: Naomi Campbell eller Puma.
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Att hon alltid säger vad hon tycker och är öppen för andra människor.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Att han är snäll och inbjudande.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Galenheten har jag ärvt av mamma och diskussionsintresset har jag ärvt av pappa.

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Tre rätters från Oliven. Räkcoktail som förrätt, kycklinggryta med bandpasta till huvudrätt och valnötskaka till efterrätt.
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Jag skulle nog föredra att födas som tjej, -igen. Jag trivs med att vara tjej så det vore konstigt om jag hade valt kille.
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Hm, hade jag velat döpa om mig så hade jag redan gjort det. Trivs mycket bra med mitt namn, tack. 
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Antagligen någon svensk film. Ungdomsfilm med en massa dramatik, humor och överdrivenhet.  
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: Högsta såklart!
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Ehm... Jag skulle nog fråga någon stor person, som tillexempel Hitler, Marilyn Monroe, Moder Teresa eller varför inte Elvis. Eller Gud. Och jag hade väl frågat varför det blev som det blev. 
Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Buffé
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: Idag är jag en sjua. Men imorgon kanske jag är en trea. Mitt självfötroende går i dalar och varierar rätt så stort från dag till dag.
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: En 8. Jag har egentligen allt jag behöver, men har alltid begär efter mer. 
Vad tänker du på när du inte kan sova: Tänker alltid på min framtid innan jag ska sova. Drömmar, mål och så vidare.
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: En tävling där man vinner pengar.
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Photoshop.
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att alla i min familj (+pojkvän) får en miljon var, bara sådär. Eller, säg en miljard när vi ändå håller på.
Du ritar när du pratar i telefon? Ja, har hänt. Sitter ofta och kladdar med blyerts på mitt databord.
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Självklart
Du önskar att du var smalare? Ja, det gör väl nästan alla?
Du kan spela piano? Hehe, kan spela "Kalle Johansson" :P
Du har snott pengar från dina föräldrar? Njea, jag har lånat. Utan att de visste om det. Och sedan glömt att lämna tillbaka. 
Du har gått på bio ensam? Nej..
Du gillar att bli fotograferad? Jadå.
Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: Det skulle krävas en rejäl summa pengar för att jag skulle äta hundbajs. Det är totally motbjudande.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback