♥ My day

Så har man kommit hem efter nästan en heldag med my cousin Martina.
Riktigt trevligt att träffas igen efter så lång tid.

Hon kom och hämtade mig i stan vid två, och så åkte vi hem till henne och hennes nya lägenhet.
Väldigt fräsch och luftig. Jättefint var det.
När vi suttit och pratat om allt och inget i någon timme så bestämde vi oss för att åka till Knalleland.
Hon köpte gardinstänger och jag köpte en tshirt och glasögonfodral.


Sedan så körde hon upp mig till Ida, och det var jättekul att träffa henne :)
Har inte träffats sedan min födelsedag typ.. Men snart så.. Då drar ljud-tjejerna ut och gör stan osäker ;)
Hehe..

Ikväll blir det utgång med Frida, Thessan & Tiffy m.fl.
Woho.

Ciao!

LOLLO:

JASEDÅJÄVLAR går inte en jävel säker ;D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback