♥ Party like a rockstar

Igår hade vi en klockren utekväll.
Förfest hos Frida tillsammans med Thessan, Tiffy, Johanna och Therese.
Tog en taxi ner till stan när klockan var tolv och gick av vid busstorget.
Efter bara några steg så kom en mus (kanske råtta) springades vid våra fötter.
Riktigt läskigt! Usch ^^,

Gick iallafall till Rådhuset, och efter att vi snackat lite med vakten, så blev vi insläppta.
Kan inte låta bli att påpeka att det är 23 på Rådhuset. Kändes lite stort, haha ;)
Men det var roligt. Det spelades väldigt bra musik, och på det andra dansgolvet spelades det en massa gamla låtar, såna som spelades på discon när man gick på mellanstadiet. Haha, det var jätteroligt!

Jag och Frida tog en tur till Swing också, men det var inte så värst roligt där, så vi gick tillbaka till Rådhuset och röjde loss.

(bilder från igår, lägger jag in senare ikväll)

När jag väl skulle åka hem till Farre så fick jag stå i kö i en halvtimme innan jag kom fram. Och hör och häpna, jag var samtal nummer 3 i en kvart :O Shit.
Iallafall, när jag kom in i taxin så frågade jag chauffören "tar du kort?".
Det gjorde han.
När jag sedan satt i taxin utanför Farres hus och skulle betala, så säger han att "nej, men såna kort tar vi inte".
Nähä?
Fick ta och ringa till Farre och be honom komma ner med pengar till mig.
Min snälla pojkvän :*

Idag har vi bara suttit hemma och slappat i myskläder hela dagen.
Och tittat på Transformers, jättebra! :)

Nu ska vi titta på Wild 'n' Out.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback