♥ Realisation

Var i Knalleland med F igår. Tänkte att vi skulle hitta en massa fynd på rökrean.
När vi kom in hamnade vi mitt framför Carlings. "75%. PÅ ALLT!" Vi stod där en stund innan vi kom på att den rean inte börjar förrän imorgon (alltså, idag då). Så vi gick upp mot Eurosko. Jäkla lång kö, + att vi såg att nästan alla hyllor var tomma så vi struntade i det.
Ställde oss i kön till H&M, men den var lång och så gillar jag inte H&M i knalleland. Jag är mer ett fan av H&Met i stan. Så vi gick in på Wettergrens och köpte böcker istället. Haha ;)

Sedan gick vi och käka på Eat. Efter det träffade jag Malvina istan och vi gick runt och kika lite.
Köpte en vit klänning och ett par hotpants på Gina och ett halsband på Ur&Penn.
Bloggar dem senare...

Idag kände jag mig sugen att åka till Stadium, Carlings och Cubus-rean, men pratade med min kusin och hon berättade att hon fått stå i kö in till Knalleland från 08:00 till 12:00. Alltså, fyra timmar. Shit.

Nu ska jag blåsa håret!
Utgång ikväll, yes! :)

Au revoir!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback