♥ Rock And Roll All Night

När jag och Malvina först gick ut igår, så hoppades jag inte på så mycket.
Vi hade ingen förfest att gå till och det var inte så fint väder så det var inte så kul att vara i till exempel parken.

Men vid tio så kom Malin & co till Tonic och vi joinade dem. Satt där till elva och sedan gick vi vidare till Swing.
Det var längesen jag gick ut på krogen så tidigt, men det var väldigt kul ändå.

Det var billigare i baren, vilket gjorde att vi köpte lite mer att dricka än vanligt.
Men iochmed att vi var där så länge, så blev det liksom inte för mycket på lite tid.
Men vi shottade Baileys iallafall. Gott. Bra musik och bra sällskap.

Kom hem till F rätt så tidigt också, prick två. Rätt så lagom, med tanke på att det typ ösregnade.
Men fick stå en stund och kasta sten på hans fönster innan han märkte nåt.


Jag och Malvina på Tonic.

image543


Arrivederci!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback