♥ Solglasögon or not solglasögon? That's the question.

Har varit nere hos optikern precis. Det har skett stor förbättring i mina ögon sedan igår, och snart är de förhoppningsvis helt återställda. Börjar tröttna på att bära glasögon nu, vill kunne ha linser igen.
Dumma ögon.

Jag får nästan jämt infektioner i ögonen. Är ljuskänslig, rökkänslig, makeupkänslig, dammkänslig. Ja, känslig för allt egentligen. Jag är inte allergisk mot något, nej. Mina ögon är bara väldigt mycket överkänsliga.
Speciellt mot ljus.
Egentligen borde jag har solglasögon så fort jag är utomhus på sommaren (kanske inte om det är svarta moln och ösregnar, men jag tror ni fattar) - så om det är ljust ute, fast molnigt, så förväntar sig mina ögon att jag ska ta på mig skyddsglasögonen. Inte mycket mig emot. Jag tycker att jag är stenfräsch i mina solglasögon.
Det är bara det, hur mobbad ser man inte ut om man går runt i solglasögon när det är molnigt ute.
Jag lovar, folk tittar snett och tänker "Ääh, tror hon att hon är Victoria Beckham eller?"


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback