♥ Vem är nummer 48?

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17.
Fanny
40. Little Frog <3 (malvina)
37. Kristian
36. Johnsson
48. Malin
35. Johanna
24. Heidi hem
66.  Marie
72. Omer
54. Mamma
21. Frida

F: Har du pussat nummer 72?
S: Haha, nej.

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Hm, kan det ha varit när han fick barn med min syster? :)

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Vet inte, träffades igår.

F: Är nummer 54 söt?
S: Ja, otroligt!

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Att hon var en väldigt busig tjej. (träffades när jag var elva)

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Vi gick i samma klass ettan till sjuan.

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja, väldigt mycket.

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Såklart, det är ju grodan.

F: När såg du nummer 72 sist?
S: Det var i torsdags.

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Nej, men i hennes förra lägenhet.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Vet inte, det var längesen sen sist, så det lär dröja ett tag till.

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nej, men vi var rätt så nära vänner innan.

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Jadå.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Inte på en dejt! Haha...

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Vi pratar om allt! <3

F: Känner du nummer 48?
S: Yes, har känt varandra sedan åttan.

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Oh, ja. Vi brukar kramas.

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Svärson och svärmor. Kan inte bli bättre! Haha.

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Sedan jag gick i femte klass.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Ja, det tror jag nog.

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Hehe, vem vet? Blir man inte helt fucked up på sin bästa vän ibland? 

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Hm, hon började på min skola när jag gick i femman.

--

Tog den från
Marina, som tog den från Wysteriia.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback