♥ 53 snabba

1.Vilken tid gick du upp idag?
Vaknade 06:28 men gick upp 06:35

2. Vad var det första du sa i morse?
"Mhmm..." när F sa att jag skulle gå upp-

3. Vad åt du till frukost?
Macka med rostbiff och kebabsås.

7. Vad ska du göra efter studenten?
Resa, plugga på lärarhögskolan, bilda familj.

8. Säger du 'Kex' eller''chex'?
Kex :) 

9. Vad tycker du om Lars Lejonborg?
Vem är det? Är han politiker? Eller nej, han spelar tennis va?

10. Vad längtar du till?
Studenten! :) Och resor, som Grekland och London.

11. Vilket år var du på din första festival?
Jag är ingen festivaltyp, jag är en kjoltyp.

12. Ska du på festival i sommar?
Se svar ovan.

13. Favoritalkohol?
Redbull+vodka.

14. Hur ofta använder du parfym?
Dagligen.

15. Hur ofta tvättar du håret?
Every day, my friend.

16. Vad tycker du om ditt utseende?
Mestadels är jag nöjd, fast man har ju sina dagar.

17. Hur många Anna känner du?
Jag känner ingen annan. Men vet kanske typ två.

19. Kan du spela fotboll?
Offside är väl en position? Eller...?

20. Åka bräda?
Har åkt lite skateboard när jag var yngre. Sen så ramlade jag och fick trauma för livet ^^

21. Har du en snygg jacka?
Nej, men jag ska ha en snygg jacka i vinter.

22. Är du blyg?
Bara om jag är nyförälskad.

23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt:
Hm. No idea. 

24. Hur bor du?
I radhus.

25. Gillar du apelsiner?
Ja, fast det är godare med apelsinsaft. Eller fanta.

26. Berätta nåt ingen vet om dej:
Jag är beroende av tops. När jag var 14 förbjöd mina föräldrar mig att köpa tops. Sedan dess har jag varit tvungen att köpa dem i smyg.

27. Vad tycker du om OC?
YAAY! Best ever.

28. Brukar du erkänna när du fisit?
Haha, ja. Eller så skyller jag på Farre.

29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet?
En lila kanin som jag fick när jag var liten.

30. Varför fyller du i detta?
Därför.

31. Har du ipod?
Nä, men pappa har. Giltas det?

32. Räkna upp vad du har på dej:
Strumpor, hotpants, baggy, linne, tröja. Och bh.

33. Vad drack du senast?
Vatten på jobbet.

34. Hur ofta äter du godis?
På helgerna... och på vardagarna.

35. Hur många sms skickar du om dagen?
Haha, jag har inte haft pengar på mobilen på typ tio år.

36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej?
Att jag är ytlig. Och att jag är rolig, - för det är jag. Hee-hee.

37. Vad heter dina syskon?
Rebecca och Simon.

38. Vad heter din mormor och morfar?
Kerstin/Irene och Evert.

39. Vad heter dina husdjur?
T3.

40. Hur lyder din åsikt om pudlar?
Min åsikt om pudlar? Äsch.

41. Vilka kanaler har du hemma?
1an, 2an, 3an, 4an, 5an, 6an, MTV, Eurosport, Kanal9, Alla Canal+.

42. Hur kommer du bo till hösten?
I samma hus som jag bor i nu. Fast till våren så flyttar jag, antagligen. Woho.

43. Vem hade du senast en dispyt med?
Min bror, tror jag. Dispyt är typ vårt efternamn.

44. Vad har du dåligt samvete för?
Att jag inte gav en uteliggare i mat för någon vecka sedan.

45. Hur ska killen vara? 
Speciell. 

46. Har du svimmat någon gång?
Ja.

47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken?
Nej, inget körkort. Och har aldrig kört bil i trafiken. Men drömde att jag körde som en galning och parkerade på en rondell, så det får bli det.

48. När köpte/kommer du att köpa din första bil?
Äh, vet inte.

49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
Ungefär 22.

50. Varför gör du detta test?
Näh, test kan man väl inte kalla det?

51. Vem ska du träffa härnäst?
Farre. Nej, Malvina. Sen Farre.

52. Varför går du ut ikväll?
För att jag ska hem till F.

53. Vem saknar du mest just nu?
Vem?! Rättare sagt vad. Jag vill ha pengar. Imorgon får jag lön.

Anna:

ska gör den där jag också, har inte roligare än så :)
länkar givetvis till dig, det gör jag alltid om jag snor något :) men om du inte vill så tar jag bort det :)

Deafwebsites:

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-04-10 @ 14:26:41
http://www.xanga.com/deafwebsites

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback