♥ A perfect match

Sitter och lyssnar på en låt, men vet inte vad den heter.
Men jag tänker på F varje gång jag hör den.

We're like night and day, white and black
But what we have is a
perfect match
When I say this, you say that
But love comes easy cause opposites attract

Vi är faktiskt väldigt olika. Och från början var det jobbigt.
Båda två tvekade om det verkligen skulle funka.
Vi hade alla odds mot oss.
Fast nu känns det som om vi hade varit för lika så hade det inte alls fungerat.

Jag älskar dig för att du är allt jag inte är

Farre:

Man tror att man är hel. Sedan träffar man någon som rör om hela ens värld och snart inser man att hon fulländar en. Hon är allt man inte är och hon är ens andra halva. När man är utan henne så går man tillbaka till att vara en halv man och det vill inte jag jag vill vara med dig för att du gör mig hel. (låter det bekant så är det inte från filmen: "Guess Who" jag kunde bara inte ha sagt det bättre själv) Love ya alot!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback