♥ Hangover

Kvällen igår blev lyckad. Fick fira min födelsedag med en massa underbara människor jag känner;
Malvina, Malin, Frida, Ida, Marina, Cammo, Lollo, Cilla, Camilla, Teresa, Nathalie och Jessica.

Fick presenter igår också, av sötnosarna. En tatuering av Malvina (!!!!!), snygg t-shirt från Malin, blommor, trisslott och diadem av Ida&Marina, Stor tshirt och halsband av Cammo och Lollo, Choklad från Camilla, Pierre och Laila och en stooor blombukett av Teresa, Nathalie och Jessica :)

Lägger in bilder på allt sen + det jag fick av min F.

---

Satt uppe hos mig från åtta till halv tolv, sedan drog vi ner till stan. Till Swing.
Hade det jätteroligt, och dansade hela natten lång med mina nya skyhöga skor.
Men det gick bra. Fick inte så ont i fötterna som jag trodde.

Pajade pappas högtalare igår med. Vi lyssnade på för hög musik.
Och helt plötsligt så lät det bara SSSCCCHHHKKKK!!!
(men jag provade dem imorses, och då har den lagat sig själv. Puh)

Glömde att ta med kameran och ta kort, men imorses såg det iallafall ut såhär hemma hos mig:



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback