♥ Just another list

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"Kan jag inte bara få gå tillbaka till sängen och lägga mig bredvid F?"
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Femtio öre.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest, rest, mest, bäst, väst, gäst ^__^
4. Favoritplanet?
Merkurius
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma, Farre, Malvina
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Lilla Sjöjungfrun - Havet är djupt.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett röd-vit randigt linne
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Oh, ja. Varje dag!
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Just nu har jag inte skor på mig, men om jag hade haft det hade jag haft på mig Puma eller Converse.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust med fondvägg, tack.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Då sov jag.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Hey baby. Jag gick upp nyss och är lite nervös om hur det ska gå idag. Jag har saknat dig inatt, men jag har sovit gott. Jag älskar dig massor och saknar dig." Min man är en äkta romantiker.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I Göteborg. Fem mil.
14. Vilket uttryck använder du mest?
"Men alltså..."
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till min F.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Tudor III
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Cigg. Fanta. Can't live without them.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Det sitter en i min kamera. Och har tagit tre kort sedan i höstas.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Helt klart fem. När man var så liten så var man alltid glad. 
20. Din värsta fiende?
Jag har ingen fiende. Faktiskt.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Marilyn Monroe
22. Vad var det senaste du sa till någon?
HEEEEJ! NU ÄR JAG HEMMA!
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag kan ta en halv miljon och sedan förmågan att flyga, men bara på helgerna.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Mjodå. Min bosniska godbit gillar jag alltid lite extra mycket.
25. Senaste låten du lyssnade på?
Christina Aguilera - Candyman


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback