♥ Me & my sister

Har varit och shoppat med min syster idag.
Eller ja, det var väl mest hon som shoppade och jag följde med.
Fast jag gjorde ett sympati-köp.
Jag menar, hon ska ju inte behöva känna sig dum för att det bara är hon som köper grejer.



----

Träffade en kompis till syrran som tatuerat in sin lillebrors namn på armen.
Skitsnyggt var det, verkligen.
Bara om man tittade nära så kunde man se namnet,
annars såg det bara ut som något fint krussidull.
Sedan har kompisen också ett tecken som betyder "vänskap"
nära det vänstra nyckelbenet.
Efter det fick jag och Becca en idé:
Det vore kul att tatuera in ett tecken som betyder systrar.
Så fort det finns tid, pengar och modighet så ska vi göra det : )


MALIN:

å, vilket söt halsband?
vart hittade du det? :)

Becca:

Det ska vi absolut göra!! :-) lav you gurkan, hoppas vi ses i veckan.......... puss

2007-06-17 @ 19:39:12
Mamson:

*host* *hmpf* Vad har mamma sagt om TATUERINGAR!?!

2007-06-18 @ 15:51:16
http://anxious.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback