♥ Music-list

Regler
sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna.

1. Hur mår du idag?
Heartattack

2. Kommer du komma långt i livet? 
Ballad om vintern

3. Hur ser dina vänner dej? 
Are you still having fun?

4. Kommer du gifta dej?
So sick

5. Vad är ditt livs themesong?
I just can't get enough

6. Vad är ditt livs historia? 
Count on me

7. Hur är skolan för dej? 
Shake that

8. Hur kan du komma framåt i livet?
U remind me

9. Hur kommer imorgon vara?
Music non stop

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Black and white

11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
Kvällens sista cigarett

12. Vilken låt beskriver dig bäst? 
The botten is nådd

13. Hur är det med ditt liv? 
Superstar

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
When I'm gone (läskigt)

15. Hur ser världen dig som? 
Goodnight and Go

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
My boo

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Let it shine

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Crazy in love

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I wanna dance (with somebody who loves me)

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Left outside alone

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Still waiting

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Disease

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Fuck her gently

24. Vad är några bra tips till mej? 
It wasn't me

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? 
Jag vill ha en egen måne

26. Vad är min danssång?
Forever young

( Jag vet. Jag har redan gjort den här. Men den är ROLIG :)

Patricia:

Varsågod :D

LOLLO:

Haha, jag gillar din nya bild :D

2007-06-18 @ 19:20:07
http://www.blueeyed.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback