♥ My day

Idag har varit en rastlös dag.
Har gjort samma sak hela dagen, timme ut timme in:
Larmat kläder och satt på prislappar.
Vet inte hur många plagg, men cirka åtta fulla kartonger och tre stänger med kläder var det iallafall.
Så det var en del.

När vi slutat gick jag och Malvina till stan. Och vafan, det är ju rea överallt! Haha :)
Blev överlycklig. Eller njea, inte överlycklig precis. Har ju inga pengar.
Men nästa vecka så... hee-hee.

Just nu sitter jag och tittar på Exposed. Den här gången handlar det om Angelina Jolie.
Hm, jag vet egentligen inte vad jag tycker om henne. Jag är fortfarande lite bitter med tanke på att jag var Team Aniston när hela den här Brad-grejen drog i gång.

Men iallafall. Klockan nio ska jag titta på 6 Points.
Ensam.
Saknar dig älskling.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback