♥ Oliven

Firade min födelsedag igår (trots att jag på papperet fyller år idag).
Mamma, Stefan, pappa, Becca, Micke, Simon, Fahre och Malvina
åt trerätters på Oliven. Eller ja, två-rätters, då vi skippade efterrätten
för alla var vrålmätta.

Fick presenter och alla sjöng för mig. Woho.
Fick presentkort 700:- på Gina, 400:- på H&M, 250:- på White,
ett par überhöga skor, fritidskort, filmkort och en CD-skiva.

Allt som jag önskade mig. Haha.
Förutom OC-boxen, men den hade ju inte kommit ut än.

Efter Oliven stack jag, F och Malvina till Bosniska Föreningen.
Det var fest där och en massa rolig bosnisk musik.
F uppträdde (fast han var sjuk), men han var jättebra ändå.
Och sååå sexig! Haha <3

Idag blire fest hemma hos mig.
Har ju köpt hem en massa festsaker och det kommer bli så kul :)
Och sedan är det Swing som gäller.
Hihi.

Tänk... Jag är nitton år.
Det låter gammalt xD

Farre:

W00000h000w! Grattis baby! 19 år inte illa :P love ya


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback