♥ Skinny bitches


Detta är inte friskt.
De ser ut som små barn med gigantiska huvuden.
Och inte är det vackert.
Visst, de kanske mår dåligt, men ser de inte vad som händer?
Urk, säger jag bara.

Är också rätt så irriterad på en bild jag hittade för ett tag sedan.
  
Tyra Banks har på senaste tiden varit en person som jag sett upp till.
Dels för att hon har en otroligt skön personlighet, och + att hon ser inte ut som
alla andra toppmodeller, som ser ut ungefär som de på bilden längst upp.

Men vad är det då jag ser? På den här bilden (som är tagen för kanske några månader sedan) så är hon nästan exakt lika smal som Caridee bredvid henne. Och så är det verkligen inte IRL. (Ni som har sett The Tyra Banks Show eller Top Model  vet vad jag menar. )
Visst, man måste retushera. Men man behöver väl inte ta bort halva hennes kropp?

Mli:

Är du säker på att det inte är bild nr 2 som är retusherad? Men som sagt taget ur en dålig vinkel och när hon inte tror någon ser...då blir det en dålig bild.

Alex:

Mli: Mjo, då kanske det blir en dålig bild. Men om du har sett henne i Top Model eller i hennes egen show så vet du att hon inte har så smala armar tex. Jag la in en till bild så att man ser skillnaden bättre.

2007-06-19 @ 20:34:32
http://anxious.blogg.se
annelisan:

äckligt! tjejer ska ha kurvor! det är ju det vackra med att vara kvinna :D

2007-06-20 @ 21:32:40
http://annelisan.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback