♥ Sleep-talking

Jag har börjat prata i sömnen.

Förra veckan när jag hade somnat och F satt och tittade på film,
så hände det. Jag satte mig upp i sängen och nästan ropade:
"Varför är jag naken?!" Varefter jag tittar ner på min kropp och ser förskräckt ut.
"Jag är ju naken!" ( visserligen hade jag trosor på mig, men ändå.)

F blir helt förvirrad och vet inte om jag är vaken eller inte, så han bestämmer sig för att bara låta mig vara.
En halvtimme senare:

Jag: Marie!
F : Vadå, Marie?
Jag: Men, vart är Marie!
F: Vilken Marie?
Jag: Ja, men Marie skulle ju komma hit och måla mina naglar, så vart är hon?!?

Och nu hade F förstått att jag pratade i sömnen, och när jag hade lagt mig och somnat om så fick han ett riktigt gott skratt.

Inatt hände det igen.

Jag: Vart är handskarna?!
F : Va?
Jag: Ja, han skulle ju komma hit med handskarna!
F : Vilka handskar?
Jag (låter väldigt irriterad) : Du vet mycket väl vilka handskar jag pratar om!

Det påminner lite om när jag var på semester för något år sedan i Kroatien,
då jag mumlade till min pappa:

"Jag har en relation till min gardin"
Tro mig, jag blir fortfarande retad för det här hemma..

LOLLO:

MOHAHA, you crazy loony ^^


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback