♥ Summer breeze

Jaha, då hade man sommarlov. Skönt.

Skolavslutningen idag var lyckad. Kom till skolan vid halv tio, klassen åt rabarberpaj och drack äcklig saft.
Men det gjorde inte så mycket, det goda stämningen slog allt ändå.
Efter pajen och den äckliga saften så var det dags att lyssna på en massa musik och lyssna på tråkigt prat av rektorn. Så efter ungefär tjugo minuter av rock och ballader och en tråkig rektor, så.... Hade jag sommarlov.
Känns ofattbart. Det har gått fort.

Jag och några i klassen stack till Stadsparken för att äta glass och sola.
Precis som förra året.
Fast det var lite trevligare detta året. Och varmare. Me like.

När vi ätit klart glassen och solat klart så hade den stora folkmassan av min klass bara blivit fem stycken.
Så jag och Lollo tänkte att vi drar in till stan och bränner lite pengar istället.
Sagt och gjort. Jag köpte en (till) student present till Malvina, ett par örhängen till mig och en t-shirt-klänning till mig.
Very nice.
Lägger in bilder på det jag köpt + skolavslutningsbilder lite senare.

Sedan när jag och Lollo skulel skiljas åt, hade jag inte så stor lust att åka hem.
Så jag hängde med Malvina, Robin och Micke till Hofsnäs.
Killarna skulle fiska och Malvina skulle titta på.
Och eftersom att jag är duktig på att titta så fick jag följa med.
Hade på mig min nya bikini också :) Woho.

Ciao!

Elin:

Åhh va härligt med sommarlov :P

Nina:

* kikar förbi å lämnar ett avtryck =) *

2007-06-07 @ 20:28:28
http://modesida.blogg.se/
Mamson:

Njut nu stumpan för det är ditt sista sommarlov du har :o)

2007-06-08 @ 13:36:09
http://anxious.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback