♥ terrible moment

Idag hände det något hemskt.

Efter att vi varit på introduktionen på Adecco så skulle vi ner till Göteborg igen.
Vi bytte från buss till spårvagn på Hisingen och jag och Malvina
hamnade framför en ung kille som såg ut att vara hemlös och knarkare.

Jag satt och åt korvstroganoff som jag haft med mig och värmt på Pressbyrån.
Den hemlöse knarkaren satt och stirrade sönder min mat, vilket var lite obekvämt.
Till slut så lutade han fram och frågade "får jag köpa halva?"
Min första reaktion kom ut fort innan jag hann tänka.
"Nej".

Han lutade sig tillbaka och mumlade "Jag är så hungrig..."
Och jag höll verkligen att sjunka igenom golvet.
Och hela dagen har jag mått så dåligt över detta.

Precis när jag skulle vända mig om för att ge honom halva min mat,
så var han borta. Han gick precis av spårvagnen.

Jag ville nästan bara springa efter honom och bjuda honom
på dubbelplus meny på Burger King.
Men han var borta.

Farre:

Vem som helst skulle reagerat så... det goda är att när du väl tänkt efter kom fram till hur du skulle reagerat, du vet tills nästa gång och jag är glad att du tänker som du gör. Det gör dig till en god människa och jag älskar hur du tänker (L)

Patricia:

(Svar)
Ja, den filmen är riktigt rolig. Haha! :)

2007-06-14 @ 16:00:47
http://patriciias.blogg.se
LOLLO:

Naaw, vännen! Du reagerade som de flesta hade gjort... :/
Du tänkte iaf efter efteråt :)

2007-06-14 @ 19:41:24
http://www.blueeyed.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback