♥ Thank god it's thursday!

Äntligen lite ledighet!

Har jobbat hela veckan och ser verkligen fram emot tre dagars ledighet.
Och nästa vecka kanske jag börjar på Adecco.
De har inte ringt än, men gör antagligen det snart.

Ikväll vill jag gå ut. Men har ingen att gå ut med.
Alla har åkt till Varberg idag. Jag hade inte så stor lust.
Dels för att jag är rätt så fattig eftersom att lönen kommer nästa vecka. Och dels för att jag knappt har träffat F på hela den här veckan och hela förra. Så ville ha lite tid med honom :) För nästa vecka kanske jag flyttar till Kungsbacka över sommarn, och då kommer vi inte träffas alls mycket.
Så imorgon ska jag då på grillfest hos storasyster. Men det kommer bli trevligt ändå.
Alla hennes kompisar är trevliga och roliga.

Nu ska jag... eh.. göra något annat.

Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback