♥ Today

Klädsel: Bikbok-jeans, svart linne
Smink: Mascara
Frisyr: Självfall
Låt: Rihanna - Umbrella
Vill ha: Lön
Saknad: Aw, min F.
Roligaste: Att jag har tre jobb.
Tråkigaste: Att jag inte har något sommarlov.
Köp: Har inte köpt nåt idag :(
Godis: Inget godis idag inte.
Frukost: Oboy
Lunch: Ris och kycklinggryta
Kvällsmat: Not yet.
Träning: Nej!
Men jag ska. Om en halvtimme ;D
Läsning: Adéle - Leslie Pears
Nyttigaste: Får jättebra motion på jobbet! :)
Dagens goda gärning: Lät Malvina smaka på min mat på jobbet. Haha.

Chefen på jobb nr 1:

hörrö sötis.. ska bara tala om att i morrn (jaja, idag då, du läser ju för seent)kommer säkert någon från jobb nr 3 höra av sig för incheckning och jobb i stora staden i några veckor framöver :o)
Gissa om jag ser fram emot att få ha min raring boende hos mig.. weeeeeeeeeeeeeeee!

2007-06-12 @ 23:08:41

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback