♥ A time for spring

Sol idag igen!
Lyx.

Kom försent till skolan idag för att jag skulle raka benen.
Hmh, vadå i-lands problem? ^o)
Skitsamma.

----

Fixade lite i tidningen hela förmiddagen.
Sedan var det medieK och jag fick reda på att vi fick VG- på vårt arbete.
Pretty nöjd, faktiskt.
Och sen: Badhuset nästa!
Ida ville inte doppa huvudet men badvakterna jävlades med henne och satte på vattnet precis när hon stod under två dusch-grejer i vågbassängen. Haha. Det var skitkul. Och dom bara skrattade och Ida så alldeles förskräckt ut.
Iallafall..
Vi skulle ha livräddning. Jag rädda dockan med en hand (var ju tvungen att hålla för näsan med den andra ^^), och drog upp den till ytan. Kände mig duktig tills jag insåg att jag höll den upp-och-ner.
Jaha, tänkte jag och struntade i alltsammans och bar dockan under armen.
Haha.
Fröken Leif sa inte så mycket om det.
Hm.

Efter badhuset hade jag inte så stor lust att åka hem så jag åkte hem till Malvina och vi satt/låg på hennes altan och solade och nopprade mina ögonbryn. Hih :P

Vid 18 åkte jag hem och sen så gick jag ut och hade picnic med Frida och Tiff.
Hm.
Picnic och picnic.
Vi satte och på en bänk och åt riskakor och drack saft ;D Haha.
Men mysigt var det. Aw.

----


Nu ska jag titta på Christine.
Jag älskar Christine! Hon är verkligen min ultimata idol.
Wow.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback