♥ Bored to death

Hittade först den hos Izza, men letade vidare och fann "hela" grejen hos Cilla.

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Göta hemtjänst
2. Receptionist på VSP 
3. -
4. -

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  Fucking Åmål
2. Die Hard-filmerna
3. A lot like love
4. Mina OC boxar ^^, 

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Kristineberg med mamma
2. Krisineberg med pappa
3. Och man kan nästan säga att jag bor "lite" i Kungsbacka där
mamma bor nu. Har ju faktiskt ett eget rum och allt ;)
4. -


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. OC
2. Top Model 
3. Desperate Housewives
4. Prison Break

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Frankrike
2. Spanien
3. Turkiet
4. Montenegro / Bosnien

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. helgon.net
3. lunarstorm.se
4. www.tv.nu

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Kycklingfilé med ris
2. Royal Thai's lunchbuffé ;D
3. Mammas potatis och köttfärsgratän
4. Apollo-pizzan på Hedvigsborgs pizzeria

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hos Farre
2. Ute i solen
3. På stranden i ett varmt land
4. I sängen


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback