♥ Champagne for my real friends

Awee, det är vår ute!
Hm, jag har inte skrivit på någon dag nu ju ^^

Iallafall, i lördags var jag och Malvina på Swing. Träffade Frida, Tiffy och Carro utanför så vi drog till Tonic först för att ta en cider. Och sen gick vi till Swing.
Var jätteroligt faktiskt. Fast Malvina var lite stel, för hon är nämligen lite nyförälskad :P Haha.
Aw, Im happy for her.

Men bussresan hem var roligast.
"Det var två bagare och en deg... NEJ! Jag menade ju smet. Aw."
Hahahaha. Ja, ni kanske inte fattar ^^

När vi kom hem till Malvina hade vi som vanligt krismöte i hallen.
Jag älskar hennes hall! Man kan prata om allt i hallen.
Hm.

Så ringer Amir och frågar om han och Zdravko kan få komma på förfest. Mitt svar var klockrent:
Jag: Har ni sprit?
Han: Ja, jag kan fixa.
Jag: Lägg det i brevlådan, så kanske ni får komma in sen.
Malvina: HAHAHAHAHAHAHA! 
 
Hih, fan vad vi är tråkiga egentligen. Men med henne kan jag skratta åt allt. Vi skrattar åt allt, och vi var inte så jättefulla heller :P Aw, kul.

 - TONIC

----

Var på Lager i lördags också. Köpte tre par Frank Dandy trosor, ett svart linne, grönt armband och schampoo, balsam och inpackning.
Blev inte så mycket denna gången, men det gör inget :)



----

Igår var jag, Farre och Malvina, Sanel, Omer och några till på föreningen och tittade på film. Kollade först på en som jag inte såg hela på, och sen kom Malvina och så tittade vi på Bröderna Grimm. Den var bra. Var lite skeptisk till den i början, faktiskt.
Sov hos Farre inatt också..

----

Och idag har jag vart med Becca och barnen på Babyproffsen, Coop och på Burken.
När vi kom hem så lekte vi en stund på lekplatsen, och Felix är en riktig busunge!
Bara man tittar bort i en sekund så är han och gör något han inte får.
But I love you anyway <3

----

Nu ska jag ut och gå med Frida :)

Bye loooooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback