♥ Cheap monday

Jaha.
Och så var det måndag igen. Jag tycker inte alls om måndagar.
Deprimerande.
Fast idag har det varit en rätt så skaplig måndag.
Några anledningar:
Vaknade upp bredvid den jag älskar i morses.
Hemsidan i multimedian är färdig och redovisad.
Det är VÅR ute! Lovelovelove.
Jag har solat idag (både ute och i solarie :)
Jag har ätit glass i parken idag.
Jag har pussat på min älsk.
Och så har Malvina förgyllt min dag bara med sin närvaro.
Prison Break innan också ju :P
Hihi.

Imorgon ska vi till badhuset på idrotten >__<
Bleh. Eller mja, det kanske blir roligt.

Jag vill ha så mycket saker.
Och jag vill inte vara så äckligt fattig som jag är.
Vart jag än vänder mig finns det saker jag vill köpa.
Skor, väska, smink, bikini, jeans, kjol, tröjor, toppar, klänningar.
Gah!
Shopoholic, maybe?

image125

Wysteriia:

åh tack så mycket :)

Farre:

Det är alltid lika mys att vakna brevid dig och pussa på dig baby :D

2007-03-27 @ 08:37:06
http://wax.blogg.se
Chroniclemalk:

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-01-07 @ 22:18:13
http://chroniclemalk.blogspot.com

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback