♥ Clear the Area

Regler
sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna INGET FUSK!
få 10 personer att leka det här.


1. Hur mår du idag?
Bye bye baby


2. Kommer du komma långt i livet? 
Black and white 


3. Hur ser dina vänner dej? 
Something pretty 


4. Kommer du gifta dej?
First date


5. Vad är ditt livs themesong?
She wants to move


6. Vad är ditt livs historia? 
Just a ride 


7. Hur är skolan för dej? 
Long way to go 


8. Hur kan du komma framåt i livet?
Come on closer


9. Hur kommer imorgon vara?
Snow brigade


10. Vad är det bästa med dina vänner?
Young folks


11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
The boys of summer 


12. Vilken låt beskriver dig bäst? 
Colorblind


13. Hur är det med ditt liv? 
Over 'fore it started 


14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
I dont mind


15. Hur ser världen dig som? 
Have you got it in you? 


16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Dont stay


17. Vad tycker dina vänner om dig?
Save me


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
If you leave me now


19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Clear the Area


20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Angels


21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Frozen


22. Hur kan jag göra mig själv glad?
My friend Max


23. Kommer jag någonsin ha barn?
What's my age again


24. Vad är några bra tips till mej? 
Drink you pretty


25. Hur kommer jag att bli igenkänd? 
I fell inlove with an alien 


26. Vad är min danssång?
Carrie

Marina:

Nu jävlar (:

2007-03-21 @ 18:57:31
Augnews:

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2008-02-08 @ 09:06:09

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback