♥ Coffee break

Hade muntlig redovisning imorses.
Om Guinea.
Det skulle vara om ett U-land och jag fick då Guinea.
Yes.
Redovisningen gick åt bara fan. Fick G+.
Min ursäkt är att jag började med den sent igår kväll.
Och var klar typ vid halv elva.
Men ett G... Nja. Det går väl an.
Det skulle vara sju stycken som redovisade, men det var bara jag och en till som kom.
Ops.

Efter samhällen var det multimedia.
Skittråkigt, för läraren är störd.
Men jag blev klar med min hemsida iallafall, och vi ska ha redovisning på den nästa vecka.

Ueh, vad mycket redovisningar det är nu.
Imorgon har vi mediakommunikation-redovisning om vårat varumärke på vatten.
Men det kommer nog att gå bra.

Har prov i Ljud B på torsdag eller fredag också.
Ska sända i fyrtiofem minuter, live, alldeles ensam i studion.
Men det är kul så det kommer säkert att gå galant.

Skall snart ha historia. Jag och Ida sitter utanför biblioteket och väntar.... och skriver blogg... och leker i PS.... och väntar.
Vi ska nog ut och röka snart, förhoppningsvis.

Bye looooooser



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback