♥ Don't tell me

Din poäng: -34

Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig.

http://www.existenz.se/out.php?id=3575

----

Experterna sa att våren var här för att stanna. Yeahright.
Idag är det nästintill snöstorm och jag är otroligt glad över att pappa kom och hämtade mig hos Farre innan, så att jag slapp gå ut i det hemska vädret. Usch.
Jag som varit så glad hela veckan att det börjar nalkas vår ute. Bleh!
Har också hört att ifall det åskar i mars så betyder det att det kommer bli en dålig sommar.
Låter inte så bra va?

----
Vi såg på Saw III igår. Och fy vad den var hemsk.
Ungefär hälften av filmen satt jag med händerna framför ansiktet, så jag såg inte det som var mest hemskt.
Och Farre bara : Kolla inte nu älskling! Det är skitäckligt!
Sötnos då.

Ringde Malvina innan vi satte på filmen för att se om hon hade något roligt för sig.
Det hade hon inte.
Så jag bjöd hem henne till Farre så att hon kunde titta på filmen med oss.
Sagt och gjort.
Fast vi fick följa henne hem sen :P Lite läskigt ute när det är mörkt ju. Hehe.

----

Idag är det meningen att jag ska plugga till min muntliga redovisning.
Men jag vet inte... Det är så tråkigt.
Farre kommer hit ikväll och ska hjälpa mig iallafall.

----

Fast nu ska jag spela Sims! ;D Wey. Love it!

Bye loooooooser

LOLLO:

Fan va kvinnlig du va då ;P
Jag var iaf en liten pajk ;P ;D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback