♥ Drink you pretty

   

Lite halvgamla bilder. Jag saknar mitt röda hår >_<

----

Har varit en konstig dag idag.
På ett sätt känns det som om dagen gått jättefort, men på ett annat sätt känns det tvärtom.
Mystiskt.

----

Har tittat på treornas projektarbeten hela dagen idag.
Har väl varit sådär kul, men rätt så intressant.
Jag har själv tänkt att göra en scrap book som projektarbete,
fast egentligen borde jag inte göra det.
Man ska helst göra något som har med ens inriktning att göra.
Så eftersom att jag går media/ljud/radio, så ska jag helst välja något som har med det att göra.
Så jag vet inte rikigt. Har ju nästan längtat efter att få börja med scrap booking, ju.
Fast jag gör nog det endå. Shit the same.

Började klockan tio och slutade klockan halv två.
Skön dag.
Just nu sitter jag på jobbet.
Slutar halv fem, och då kommer Malvina hit.
Vi ska la ner till stan, posta posten och sen åka hem till mig och käka
kyckling och ris. Mums.

----

Ikväll har vi inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra...
Båda två vill gå ut, men det vill inte våra plånböcker.
Jädrans.
Jag vill ha mer pengar ^__^
Jag är skyldig pappa en massa pengar också.
Gah.

----

Imorgon ska jag iallafall åka och handla med Beccis.
Mysigt.
Lördagförmiddagarna är ju våra numera.
Åker alltid iväg nånstans på lördagar ju :) Fun, fun.

----

På måndag är det muntlig redovisning i samhäll.
Ska prata om U-land, och jag har Guinea.
Interesting.
Vi skulle börja arbeta med det för ca en och en halv månad sen, men...
Jag har inte börjat än.
Och man blir betygsatt med en gång efter redovisningen,
och det kan ju bli lite pinsamt om man blir sågad.
Men det tror jag inte.
Nu ska vi vara positiva! Det är ju fredag :D

----

Nu ska jag se till att göra något vettigt.
Typ... gå och kissa.

Bye looooooser

Love Farre :*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback