♥ easter break

Ja, nu vart det påsklov.
Fast egentligen börjar det ju inte "på riktigt" förrän på måndag.
Men vafan, jag blir gladare av att säga att jag har påsklov nu, så det gör detsamma.
Dagen har varit bra, men gårdagen var av den mindre bra sorten.
Allt var fel. Alla gjorde fel och ingenting fungerade.
Satt bara hemma och var allmänt ledsen åt hela mitt liv.
Åkte hem till älskling och fick tröst och stöd och idag känns allt mycket bättre.
Mycket cred till min syster också som lyssnade medan jag pratade ut under en cigg eller två. <3

Idag har jag sänt fyrtiofem minuter i radion.
Och jag blev mycket nöjd. Vet inte varför, för det gick inte bättre idag än vad det gjort andra gånger.
Eller jo. Kanske lite.
Men jag var rätt så glad efteråt och stolt över mig själv.

Helgen ska jag tillbringa i min älskades armar och jag ska bara vara.
Ta det lungt efter många helgers festande.
Jag känner att jag behöver det.
Sen så har jag inga pengar heller.
Fick studiebidraget idag.
Har skrivit upp allt jag behöver köpa denna månad och kom fram till att jag ligger 50 :- back.
Dumma pengar.
Och pricken på i:et är att jag också spenderade hundra kronor idag när jag köpte cigaretter, festis och choklad.
Way to go, girl.
Gah. Varför kan jag inte vinna en miljon? ^__^
Det hade vart nåt det.

----

Just nu sitter jag på jobbet, kom hit för en och en halv timme sedan och har ägnat den tiden åt att läsa trettiofem sidor om Asperger Syndrom. Ska nämligen skriva ett arbete om det i psykologin, och jag tycker att det är skitintressant! Blev lite ledsen när mina faktapapper tog slut.
Ska också skriva en artikel om det till tidningen.
Så det kommer bli bra.
Känns som jag har större koll på saker och ting än vad jag haft de senaste veckorna.

YAY! Påsklov!

LOLLO:

Stumpan, ska vi börja spela på hästar? vinner en miljon eller fyra?
jag skulle inte klaga liksom. Kan tänka mig lite pengs ^^,
Hoppas allt är bra med dej, du verkar lite lessen när du skriver :S
Din sändning var kalasbra! och en artikel om den psykiska sjukdomen vore hur coolt som helst!
Puss allliiiiiiiss


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback