♥ Hey little man ... Wednesday's child

Idag är jag trött.
Min älskling kom hem inatt.
Varför?
Vi saknade varandra.
Så han gick hem till mig från stan <3 Aw.

Jag och Farre tog iallafall sovmorgon i morses,
kom till skolan halv tio ungefär.
Men inga större skada skedd,
vår lärare var sjuk så kursen vi skulle börjat med idag (ljud för internet),
får väl vi börja med imorgon.
Idag så har vi fixat och donat lite i tidiningen som ska släppas på fredag.

På fredag ska jag också sända, i fyrtiofem minuter.
Det kommer säkert gå jättebra.
Ska ha med reportaget och recensionen jag gjorde för några veckor sedan.

Slutar skolan vid två idag, men ska direkt till jobbet, och efter det direkt till
träningen.
Ahw, jag hinner inte vara ute i solen så mycket idag :( *gråter.
Haha, precis som Farres pappa sa "svenskar är precis som ormar, så fort solen kommer fram så är alla ute och solar".
Hehe.
Vis man, det där.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback