♥ High school never ends

Sitter i skolan. Nyss ätit lunch. Kebabgryta från igår. Mja, sådär gott.
Kunde välja mellan äckel-soppa och pastasallad med krabba-utan krabba. Uäh.

Idag är det livesändning i skolan. Jag sände förra veckan, så idag är det någon annans tur.
Farres, Louices, Magnus och Emils tur för att vara mer exakt.
Jag och Ida ska iallafall ner till studion sen när alla sänt klart för att sända i en halvtimme.
För skojs skull. Vi tycker det är roligt.
Marina ska väl också vara med på ett hörn, antar jag.

Ikväll blir det att hyra film tillsammans med min sötnows.
Jag vet inte vad jag känner för riktigt, men en tjejfilm sitter ju aldrig helt fel faktiskt :P
Får se vad Farre har att säga om den saken bara ^^

Imorgon blir det utgång tillsammans med Malvina a.k.a Kebabsan.
Kommer säkert bli roligt. Är lite rädd bara att det kommer att vara inträde, och skit.
För jag har inga pengar >_< Får se om jag kan låna lite av mammi.

Nu ska jag ner och störa Lollo på hennes sändning ;D Hoppas hon släpper in mig i studion :O

Bye loooooser

LOLLO:

hihihihi, jag släppte inte in dig ;D hahh


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback