♥ I'm off the market

De senaste två dagarna har varit sköna.
Igår försov jag och Farre oss till elva, men det var härligt ändå.
Och idag kom jag till skolan lite över tio. Fick inte det för läraren egentligen, men skitsamma.
Jag är klar med allt vi skulle ha gjort tills idag så jag struntade i det helt enkelt.
Idag är det prov i Ljud B. Hälften av klassen självkör live i radion idag och resten nästa vecka.
Min tur är nästa vecka,  så det är rätt så gött. Har liksom mer tid på mig då...

Helgen kommer bli bra, förhoppningsvis.
Ikväll ska jag bara vara med min älsk och vi ska typ titta på film och mysa och sådär.
Och imorgon ska jag och Malvina shoppa hela dagen och sedan på kvällen ska vi till Swing.
Wonderful.  Kommer bli hur kul som helst.
Speciellt nu när det är lönehelg.
Just det ja, jag ska få löööööön idag! ;D Woho!

Nu ska jag hitta en dagens hunk.

Bye looooooser



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback