♥ I'm the geek in the pink

Denna dag har jag än så länge upplevt med blandade känslor.
Fast mest irritation, faktiskt.
Det finns otroligt mycket jag stör mig och oftast så överreagerar jag och så blir allt värre än vad det är.
Något annat som är min stora hobby är att jag analyserar. Jag analyserar ALLT. Tills det går sönder.
Och gör man det så blir man irriterad, för man stör sig ännu mer.

Dagen har också varit bra. För att min inspelade bokrecension gick otroligt bra.
Jag bara pratade in och behövde inte klippa alls mycket.
Och bakgrundsmusiken som jag valde lyckades jag mixa in utan några större problem.
Då är bara frågan: vad ska jag göra i skolan imorgon? Och på fredag?
Det enda jag har kvar att göra nu i Ljud B är att jag ska sända.
Nästa fredag.
Behöver ju inte börja skriva manus och välja musik än direkt.
Gosh.

Idag ska jag iallafall träffa Malvina :) Har blivit mycket mer nu på senaste tiden och det känns underbart.
Best friend ever.
Vi ska träna och sådär, när jag slutat jobbet.
Så det är bara att stressa hem efter jobbet, stressa hem efter träningen, stressa i mig mat, stressa mig i duschen och sedan stressa hem till Farre. Och allt helst innan klockan åtta för då börjar Men in trees.
Fast jag tror inte jag klarar det. Träningen är nämligen slut klockan sju.
Men man kan ju hoppas.

Bye looooser


LOLLO:

MEEH, jag som tyckte vi hade skojj idag :O
MÖÖÖÖÖH.
;P


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback