♥ List -ig ;)

 Höger- eller vänsterhänt: Höger.
 Humör just nu: För mycket på en gång. Hungrig, frustrerad, kåt, glad, sur. Ja, allt på ett ungefär.
 Favoritgodis: Kinapuffar ^^,
 Kläder just nu: Svarta byxor, grön converse, grön t-shirt, svart kofta, svart jacka.
 Musik just nu: Ingen.
 Sommarplaner: Jobba, jobba, jobba. Bo i Göteborg. Åka utomlands när skolan börjat :)
 Hur många kuddar sover du med: Har sju kuddar men sover oftast bara med två.
 Spelar du nåt instrument: Näe. Men jag kan vissla.
 Morgon- eller nattmänniska: Beror på vilken dag det är.
 Vem är viktigast för dig: Öhm. Jag kan inte nämna en person. 
 Bio eller promenad: Promenad <3
 Är du kittlig: Oh, ja. 
 Snarkar du: Nej det tror jag inte :P
 Stjärntecken: Tvilling (2:a juni)
 Äckligaste insekten: Spindlar och maskar. Uäh.
 Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga eller trolla. Det hade vart cooooolt.
 Vad vill du jobba som? Haha. Svenskalärare >_<
 Stökigt eller välstädat? Helst välstädat.
 Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Yaaaay! :) 
 Gillar du att sjunga? Alltid! Fast inte när någon hör.
 Anser du att du är stark? Ja, jag tycker det iallafall ^^
 Vad gör du om du får hicka? Håller andan i tio sekunder och sedan så sväljer jag sju gånger. Jag hatar hicka!
 Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren!

LOLLO:

Spelar du nåt instrument: Näe. Men jag kan vissla.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback