♥ No psychology

Njae.
Idag har jag varit äckligt trött, och försov mig tillochmed imorses,
och kom två timmar för sent till skolan.
Sedan så orkade jag helt enkelt inte med sista lektionen
så jag gick och solade istället...
M, skoltrötthet i högsta grad kanske.

Sov med älsklingsdraken inatt också. Kanske inte världens bästa natt
för att vi var lite småsura på varandra när vi gick och lade oss så vi låg
rätt så långt ifrån varandra inatt... Usch. Jag hatar att somna när man är ovänner.
Tur var så löste det sig i morses.
Älskar dig. Förlåt <3

Nu sitter jag hemma, laddar ner lite musik till Ida.
Ska ut och ta en cigg snart, och sedan blir det dags för lite Sims-spelande :)
Wie.

Bye looooooser

LOLLO:

Darlo, kan du ladda ner tre låtar till mig som jag ska ha till mitt reportage om min mormor och morfar :) Jag ska ha deras "egna" låt och varsin favvo-låt och jag har ju inget nedladdnings prog.
Kan du deeet? :D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback