♥ Smile like you mean it

image58
Snart så ska jag hem till Farre. Har sovit där nu två nätter i rad, och jag känner att jag inte kan få nog!
Vill bara ligga i din stora soffa och känna dina händer ligga varsamt och skyddande om mig medan vi tittar på tv.
Det är livet. Det är det livet går ut på. Att ha den man älskar hos sig och att den personen verkligen älskar en tillbaka och njuter av tiden man har tillsammans. Jag njuter av varje sekund med dig. Till och med bråken.
För enligt mig så måste man ha det dåligt ibland, för annars vet man ju inte när det är bra. Man måste ju ha lite att jämföra med, eller hur? ^^

Dagen har varit allmänt bra, trots att det är tisdag. Detta går bättre och bättre. Ni kanske undrar, vad är det med tisdagar? Jo, jag och Farre brukade bråka VARJE tisdag. Och jag vet inte ens varför. Jag störde mig på allt han gjorde och han störde sig på mig. Hm. Men nu börjar det bli bättre iallafall. Lite småtjaffs hit och dit, men vafan :P Det är sånt man får ta... ^^

Hade naturkunskapsprov imorses. Det gick väl sådär bra. Pluggade igår hemma hos min man och han förklarade för mig att det jag trodde var svaren på några frågor, var helt fel. Och det var där det brast på provet. Jag kom bara ihåg det som var fel. Ahw, så typiskt mig. Men jag tror att det blir godkänt endå. I hope so.

Nu ska jag in i duschen och sedan är det tjugo minuters bussresa som gäller.

Bye looooooooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback