♥ Speak no feeling


Har haft en härlig morgon tillsammans med min drake.
Mycket skratt och mycket kärlek. Aw, jag älskar dig.

Efter Prison Break igår hade vi inget att göra så vi gick hem till Malvina för att låna en film.
Det fick bli Monster. Jag har sett den förut, men inte Farre och hans syskon.
Usch, den är så hemsk.

Åkte hemifrån Farre vid halv ett, och nu sitter jag på jobbet.
Slutar halv fem idag och då ska jag åka hem och spela Sims!
Har ju inte hunnit spela spelet som jag fick av Farre förra veckan,
och det riktigt kliar i fingrarna på mig :P Haha.

image77
HAHAHAHA. Så typiskt mig...

Farre:

Hihi Ptica i Zmaj :P Love ya long time !!!

Monacocelebrity:

Lots of great info, keep up the good work!

2008-02-07 @ 14:00:45
http://www.monacocelebrity.com

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback