♥ The weekend

Woho. Min blogg fungerar igen. Har varit sur på bloggen hela veckan och nästan funderat på att göra slut.
Jag är glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen, annars hade någon av oss blivit väldigt olycklig.

I helgen... har jag gjort lite av varje. I fredags hade jag otroligt tråkigt så jag ringde till Becka för att höra om hon skulle med ut. Hon skulle vara med Kristin, men båda två hängde gärna på. Åkte hem till Kristin och var där i några timmar och sedan stack vi till Swing. Som vanligt på fredagar var det inte så mycket folk där. Men vid ett var det ändå rätt så bra med folk :)
Åkte hem till Farre i sista sekund. Vi skulle inte sova med varandra egentligen, men jag saknade honom så förfärligt så jag ringde och väckte honom och frågade om jag fick komma upp. Det fick jag.

Igår så var jag och shoppade blommor med min syster. Väldigt trevligt <3
Ahw, jag vill flytta hemifrån! Om ett år så smäller det, då får jag ta över mammas lägenhet i andra hand för då behöver hon den inte längre. Oooh, det kommer bli så skönt. Jag trivs inte alls med att bo hemma längre...

Iallafall, på lördag eftermiddag åkte jag, Farre och Simon till Kungsbacka. Tog tåget från borås 1543 och vi var framme 1650. Tåget till Kungsbacka gick kvart över fem så vi gick runt inne på centralen en stund innan vi gick på tåget. När vi väl steg av i Kungsbacka tjugo i sex så stod mamma där och väntade på oss.

Vi åt middag och vi tittade på film tillsammans med familjen. Sen när jag och Farre låg i vårt rum så skulle vi kolla på skräckis. Jag hade svårt att somna efteråt, så Farre fick ligga mycket nära med sina armar omkring mig. Hi.
Me like.

Mamma körde hem oss tidigare idag. Och än så länge har jag inte gjort nåt.
Farre är i föreningen och ska väl hem snart. Jag ska dit, så fort han kommit hem. Måste bara fixa håret först ^^,

Borde la göra det nu...

Bye looooser.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback