♥ Utmaning

Utmanad av Lollo och Karro

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!


1. När jag var fem år så kastade min syster en träsko i huvudet på mig. Vi var på bil-semester i Tyskland och helt plötsligt kom en träsko flygandes och träffade mig rakt i huvudet. Blodet började spruta åt alla håll, och en läkare, som också semestrade på samma camping, var snabbt på plats. Jag fick ett plåster och en glass och så var alla glada igen. 


2. Jag var otroligt bråkig när jag gick på högstadiet. Jag slogs, snattade, bråkade, vandaliserade, mobbade, skolkade, stal, tjuvrökte, rymde hemifrån och var allmät jobbig. Jag vet inte varför jag var sån, för jag har ändå haft en någorlunda uppväxt med världens bästa familj. Men, nånstans gick det fel. Jag är idag ingenting av det jag en gång varit. Fast jag är glad att det hände, för annars hade jag inte vart som jag är idag.


3. Jag har haft ätstörningar. De flesta i min närhet vet om detta, men inte alla. Nu är vi tillbaka på högstadiet igen. Jag mådde dåligt när jag gick på högstadiet. Nu tänker jag inte dra värsta snyfthistorien så att alla tycker synd om mig. Men iallafall, min klassföreståndare mobbade mig psykiskt. Hela klassen visste om det och flera var tillochmed nere hos rektorn och klagade. Men ingenting gjordes. Det var mycket bråk i skolan och många lärare hade gett upp hoppet om mig. Det var lite struligt hemma och det var struligt med pojkvännen. Och det resulterade att jag gick ner i vikt. När jag vägde som minst vägde jag 42.8 kg.  Efter högstadiet gick det två månader, och sedan började jag att gå upp i vikt. Nu väger jag 59 kg, och är rätt så nöjd.


4. När jag dricker så blir jag ohanterlig. Jag dricker för mycket när jag är på krogen. Oftast har jag inte med mig så mycket pengar ut, men lyckas nästan alltid att bli den fullaste. Jag tar vad jag blir bjuden och säger sällan nej till en gratisdrink/shot/cider. Det är nåt jag borde bli bättre på...


5. Jag är väldigt ytlig och jag pratar väldigt mycket skit. Japp, jag kan erkänna det. Jag pratar skit om många. Enligt min mening så är det så att stör jag mig på en viss person så kan inte jag med att vara superärlig och säga det, utan säger det till någon annan. Och jag VET att detta är inte schysst och att jag inte borde göra så. Men jag gör det endå. Utan att egentligen tänka mig för. Jag tycker inte att det är något man borde dra under stolen med, att folk snackar skit. För jag tror att alla gör det. Det kan vara allt från "Såg du vilka fula skor hon hade idag?" eller "Vet du vem han låg med i helgen?". Skvaller och skitsnack. Same shit, different name.



6. Jag har väldigt lätt att bli ledsen. Det kanske man inte kan tro, men så är det. Det räcker med en sorglig film där en hund dör och jag sitter i soffan och stortjuter. Jag blir också lätt ledsen om någon säger "rätt" fel saker. Jag är rätt så sentimental och känslig, och jag tror att det är därför som jag var i så många slagsmål på högstadiet. Istället för att visa att jag blev ledsen så slog jag istället. Kanske inte det smartaste, men det lättaste.

Och jag utmanar alla som läser detta! ;D Woho.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback