♥ Voulez vous

image96
Hej, jag har inte plattat mitt hår idag.
----

Igår var det full rulle.
Malvina och jag åkte hem till mig efter jobbet och åt sen så åkte vi hem till Malvina och tittade på film.
Not another teen movie. Haha, den är så kass :P
Efter det så tittade vi på Welcome to Sweden och efter det gjorde vi oss iordning.
Tog bussen fem över elva ner till stan och sen så gick vi i regnet till Norrby.
Farre var nämligen där på fest i föreningen. Så vi gick dit, dansade lite. Pussades lite <3
Sen skulle Farre och hans syster hem, så jag och Malvina åkte ner till stan.
Gick till Swing, och där träffade vi Robin (som är Malvinas nya kille ;D ) och han bjöd oss på drinkar.
Bonka Bävern tror jag den hette. Lite stark var den allt, men det gick bra endå.

Vi var på Swing till klockan halv två, då dog musiken helt plötsligt av någon okänd anledning. Hm.
Vi gick iallafall till Campino då och sen så tog vi tio över två bussen hem. Var hemma halv tre, och låg och pratade till kvart över tre och sedan så slockna vi.

----

Idag har jag varit med min syster på Idé Belysning och köpt lampor.
Blev tre stycken snygga, stilrena lampor. Med rostfrittstål-fot och vit lampskärm. Nice.
När jag kom hem lite innan två så hoppade jag in i duschen med en gång och när jag blåst håret och fixat iordning mig så åkte hela familjen till farmor.
Var där i en timme ungefär, och sen när vi kom hem så satte jag mig här.

----

Ikväll ska jag hem till min drake. Wonderful <3
Kommer bli mysigt. Ska kanske hyra film? Yay.

Bye loooooser

LOLLO:

Oh, idébelsysning, då var ni ju nästan hos mig :)
nästan iaf ^^,

LOLLO:

ALEEEEEEEEEEEEEEEX, GÖR DETTA:
http://www.existenz.se/out.php?id=3575

2007-03-17 @ 19:03:29
http://www.blueeyed.blogg.se
Descended:

Hmm. yes. World Domination.. yes...

2007-03-18 @ 11:36:25
http://descended.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback