♥ Why do you have to be so cute?


Kan man bli sötare?

----

Hade bara en lektion idag. Ljud B från åtta till tolv och sedan var det dags att sluta.
Härligt.
Gick till stan med Ida och Marina och köpte en liten present till Farre, som jag fixat&trixat lite med sedan jag kom hem. Lägger in en bild lite senare på den, eftersom att han inte fått den än. ^^
När jag kom hem så gick jag hem till Beccis och var lite med henne. Sedan kom Mickes mamma och hämtade Felix och jag, Becca och Elin åkte till stan. Vi köpte sytråd, haklapp och två tröjor.
Sedan var det dags att gå till BVC för Elin skulle få en vaccinationsspruta. Vi var lite rädda att hon skulle bli ledsen och hysterisk, men nejdå. Hon var fullt upptagen med en av doktorns alla leksaker så hon märkte inte ens sprutan som åkte in i låret på henne. Toppen.

Efter det åkte vi och hämtade Felix och sen så åkte vi hem. Och nu sitter jag här.

----

Igår var det teaterdags igen. Var skitstressad igår. Slutade jobbet klockan halv fem, skulle träna halv sex till halv sju och sedan träffas uppe på teatern klockan kvart i sju. Visste inte hur jag skulle hinna.
Som tur (?!) var, så mådde inte Malvina så bra, så vi bröt träningen på mitten och gick upp till omklädningsrummen och jag gjorde iordning mig lite. Sen så gick vi ner till stan och jag träffade Farre och vi tog bussen till teatern,
Intervjun såg vi, och... ja, den var faktiskt inte så bra. Inte direkt dålig men inte det bästa jag sett heller. Menmen. Jag blev filmad iallafall :P Och blev visad på en tv på scenen. Jag blev röd i ansiktet >_< Aw.

Farre, min älskling, kommer hit sen. Ett år idag <3 Weeey. Känns fantastico!

Nu ska jag städa, duscha och göra mig vacker inför min prins! ;)

Bye loooooser

LOLLO:

Gjattiiisch ^^,


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback