♥ ^^,

Tre saker jag inte förstår:
- Svåra mattetal
- Offside-regeln
- Sjunde himlen

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Datorn
- Lavalampa
- En jäkla massa tops

Tre saker jag gör just nu:
- Skriver denna lista
- Tittar på Sjungde Himlen
- Har ont i nacken

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa världen runt
- Bli rik
- Gifta mig och skaffa barn

Tre saker jag kan göra:
- Vifta på öronen
- Världens goaste persiko-smoothie
- Vissla

Tre saker jag inte kan:
- Dricka öl
- Vara ensam
- Se filmer som inte har svensk text

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Imogen Heap -
Speeding Cars
- Lifehouse - You & Me
- Beyonce ft. Shakira - Beautiful Liar

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Bosniska
- Laga mat
- Att kunna sjunga felfritt

Tre favoriträtter:
- Kycklingfilé med bandspagetti, spenat och soltorkade tomater
- Korv stroganoff med ris
- Förrätten på Oliven - Räkcocktail

Tre personer jag utmanar:
- Lollo
- Marina
- Farre


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback