♥ Adventures

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska gå.
Idrotten börjar klockan halv fyra,
fast måste först ner till stan och ta bussen
till idrottshallen.
Jag har tråkigt.

Har haft Text B idag.
Korrade mina texter.
Naturkunskap har jag också haft.
Fick betyg. Godkänt. Lika bra.

Efter det hade vi håltimme
och jag, Lolls och Marina gick ner till stan.
Eller ja, vi gick till DinSko.
Kollade in mina skönheter ytterligare en gång,
och nu är jag säker på att
dem måste jag ha ^^ Hehe...

Nyss har jag haft mediekommunikation.
Vi planerade lite inför London resan,
vem som ska sova med vem och så vidare.
Blev lite ändringar,
och jag ska sova tillsammans med Ida
och Marina, så som det var tänkt från första början.

Nu ska jag ut på äventyr i stora staden ;)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback