♥ And here we go again...

Var med Lollo i stan idag.
Hon skulle köpa en väska och en dödskallescarf.
Vi gick förbi Wedins för att bara kolla in lite skor och sådär,
och så fick jag syn på dem! För bara 49:- .
Jag har länge velat ha såna,
men har hellre alltid valt några andra par.
Så nu så kom de som en skänk från ovan.

 49:- , Wedins

De röda skorna här nedanför köpte jag för någon vecka sen,
men tänkte att medan jag ändå höll på att ta kort så kunde jag lika gärna
lägga in en bild på dem också.

 280:- , Din Sko

LOLLO:

meeen assååå, guuud sicka snygga skooor du har!
dom där silvriga där?! shit, jag blir impad! Men asså? 49 :- du menar väl 490?! :D
lyckad shopping idag Alex ;D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback