♥ Beautiful loser

Vaknade upp bredvid F
imorses, och ville absolut inte gå upp
och mista värmen från hans kropp.
Det slutade med en liten sovmorgon.

Skoldagen har varit sådär bra.
BT var på skolan idag och intervjuade oss
inför Londonresan.
Sedan så var det lite tjafs i klassen,
och jag blir så irriterad på vissa människor.

Hm.
Imorgon är det ingen skola,
för jag ska jobba.
Och på eftermiddagen ska jag åka
med Bosniska Föreningen till Kristianstad.
Farre & co ska uppträda, och jag fick följa med
och titta på :) Mysigt.

Nu ska jag göra något annat.


Isak:

Mysigt med sovmornar.
Det förtjänar man. Alltid. :)
Hälsa Farre ett lycka till inför morgon dagen!

2007-05-24 @ 22:20:37

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback