♥ Boom

Bang bang my baby (juice) shot me down

Inatt när vi somnat så var det något som small så högt att vi båda hoppade till och blev skrämda från vettet.
Inte bara att det small väldigt högt, utan att det small inne på rummet.
Efter en stund så började det lukta konstigt i rummet,
och jag trodde nästan att jag drömde att någon kastat in något genom fönstret.

Efter att vi tänt lampan så såg vi att det var blött på hela golvet.
Jag hade nämligen haft en flaska med äpple-juice under sängen (totally bortglöm, lovar)
och den hade tydligen jäst och sedan hade korken flugit upp.
Rakt på en skål av porslin, och det var det som lät så högt.

Så det var bara att börja att torka upp möglig juice som luktade vin,
som hamnade över hela min matta och lite kläder som låg på golvet.
Klockan halv ett på natten.
Jag var trött imorses.

LOLLO:

KLOCKRENT :D

Becca:

puss gumman

2007-05-29 @ 06:55:44
annelisan:

hahaha! fan vad kul ^^

2007-05-29 @ 09:50:05
http://annelisan.blogg.se
Alex:

Annelisan: Jadu, det låter säkert skitkul. Men jag blev jätterädd ^^

2007-05-29 @ 10:07:52

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback