♥ Fun.

STEG 1
Namn: Alexandra
Födelsedatum: 2 juni
Födelseplats: Borås BB
Bor: Borås
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: Hm. 1.68 och en halv.
Skostorlek: 37.5
Civilstatus: Väldigt mycket upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Tvilling
Kär: Oh, ja :)

STEG 2
Skor som du bar idag: Vita puma
Dina svagheter: Lite naiv
Rädsla: Hm. Döden skrämmer mig. Och att alla dör utom jag.
Målsättning: Att bli rik. Familj.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Hoppas jag hinner till duschen före brorsan.
När du somnar: Nu ska jag upp om fem timmar...

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: Inget
McDonalds eller Burger King: McDon
Adidas eller Nike: Nike Nike
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du: Ja. Fast brukar inte tänka på det.
Sjunger du: Bara när jag är ensam.... F kan få lyssna ibland ^^
Duschar du varje dag: Yes, sir.
Gillar du skolan: Japp.
Tror du på dig själv: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar: Oftast

STEG 6
Har du under den senaste månaden?
Druckit alkohol?: Haha. Ja.
Rökt?: Yes
Shoppat?: Såklart
Ätit en hel ask müsli: Nej
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: Hm, bara på Swing och X&Y, men det kanske inte räknas...
Skejtat?: Nej
Bakat?: Nix
Stulit något?: Inte det heller, nej

STEG 7
Har du någonsin?
Däckat eller varit jättefull? Mjorå
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen?: Ja

STEG 8
i framtiden..
Namn på barn?: Ah, Mirella är så fint! :) Och Joel.
Hur vill du dö?: I sömnen. Lungt och fridfullt.
Vad vill du bli när du blir gammal: Rik

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Min familj. F och M.
Antal piercnings: Öronen xD
Antal tatueringar: Det är på G
Hur många gånger du varit med i tidningen: Har haft ett par insändare. Har nog varit med på bild ca 3 gånger.
Antal saker jag ångrar: Hm. Ingenting.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback