♥ Party like a rockstar

Vilken kväll det var igår!

Var hemma hos Isak till halv ett,
och vi grillade och sjöng Sing Star i flera timmer.
Otroligt roligt!
Vi tjejer vann ;)

När klockan var halv ett, drog jag och Becca ner till stan.
Gick direkt till Swing, där det var fullt ös.
Vi dansade och drack oss märkbart onyktra och hade det jättekul.

När klockan var fem över två och krogen stängdes,
kändes det som om vi bara varit där i tjugo minuter.
Det var dock inte så kul.
Ingen av oss ville åka hem riktigt än,
men det kunde inte hjälpas.

Vi tog tjugo i tre bussen hem, men jag somnade inte förrän vid fyra.
Jag mådde rätt så dåligt... ^^

Ikväll ska jag till F och mysa och titta på film.
<3 lovely.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback