♥ Please, make my day?

Har valt IV-val för 3an idag i skolan.
Det blev Engelska B, Svenska C och Bild och Form A.
Sammanlagt 200 p.
Behöver bara 50 p,
så jag måste ansöka om utökat program.
Hoppas jag får det.
Måste ju läsa Eng B, för att komma in på högskolan.

Svenska C och Bild och form ska jag läsa mer för skoj skull,
så de är inte så viktiga.
Fast det är ju klart att jag vill läsa dem ändå.

Har bara haft en lektion idag -
Mediekommunikation.
Började med arbetet idag,
och kommer säkert att bli klar innan tisdag,
då det är deadline.

Började med uppsatsen om jämställdhet igår med.
Fast är inte hundra på att den kommer bli klar tills
på fredag.
Tänkte att jag skulle plugga nu,
men det gick inte.
Jag är inte alls motiverad att skriva när jag är hemma.
Kan nästan bara göra det i skolan eller på jobbet.
Jag ska jobba imån.
Då får jag göra det...

Ikväll ska jag på utbildning på körskolan,
så att jag äntligen kan börja övningsköra.
Härligt.

Och igår ringde de från Adecco, och jag ska på
arbetsintervju om en vecka i Göteborg,
klockan halv två.
Liiite nervöst ^^

:*

Isak:

Lucka till på intervjun. <3

2007-05-09 @ 14:34:13

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback